باهم کارهای بزرگ میکنیم

آدرس

تهران، پونک، کوچه رمضانی، پلاک 14، واحد 8

ایمیل

info@rahsamtech.com

تلفن تماس

02191017094

فارسی ساز Microsoft CRM

  • توسط elahemohseni
  • اردیبهشت 2, 1403
  • 79 Views

فارسی ساز Microsoft CRM

فارسی ساز Microsoft CRM چیست؟ برای اطلاع از این قابلیت لازم است که ابتدا به شکل خلاصه، کاربرد این نرم افزار را شرح دهیم؛ این نرم افزار که با نام آخرین نسخه آن یعنی dynamics 365 نیز شناخته می شود، یک راه حل جامع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است؛ Microsoft CRM برای کمک به کسب‌و‌کار‌هایی طراحی شده است که به طور موثر تعاملات مشتری، فرایند‌های فروش، کمپین‌های بازاریابی و فعالیت‌های خدمات مشتری را مدیریت می کنند.

سی ار ام مایکروسافت، همانطور که از نام این کمپانی بزرگ انتظار می رود، یک CRM دارای راه‌حل‌های قدرتمندی است که به کسب‌و‌کار‌ها برای مدیریت موثر روابط با مشتری، ساده کردن فرایند‌های فروش و بهینه‌سازی فعالیت‌های بازاریابی و خدمات مشتری، کمک شایانی می‌کند؛ در ادامه این مقاله با تیم رهسام تک همراه باشید تا اطلاعاتی از قبیل، فارسی ساز سی ار ام مایکروسافت چیست، دلایل برتری انتخاب آن، مزایای فارسی سازی CRM مایکروسافت مجموعه رهسام، کاربرد‌ها و ویژگی‌های فارسی ساز داینامیک ۳۶۵، را به دست آورید.

در صورت داشتن هرگونه سوال، کارشناسان ما همیشه آماده ارائه مشاوره و کمک به شما هستند، تنها لازم است که با متخصصان ما ارتباط برقرار کنید.

ویژگی فارسی ساز Microsoft Dynamics CRM

فارسی سازی CRM مایکروسافت چیست؟

CRM مایکروسافت به صورت پیش فرض از چندین زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند، اما متاسفانه این لیست شامل زبان فارسی نمی‌شود و کسب و کارهای ایرانی نمی‌توانند از این نرم افزار با زبان رسمی کشور بهره ببرند؛ اینجاست که راهکارهایی چون فارسی سازی CRM مایکروسافت و تاریخ شمسی در CRM مایکروسافت، که توسط توسعه دهندگانی چون رهسام تک طراحی شده اند، باعث می شود تمامی محدودیت های این مشکل به گذشته‌ها بپیوندد و تمامی افراد تیم‌های یک کسب و کار بتوانند از این نرم افزار قدرتمند با زبان فارسی بهره برند.

فارسی ساز و شمسی ساز نرم افزار Microsoft Dynamics CRM به فرآیند تطبیق نرم افزار CRM برای پشتیبانی از زبان فارسی جهت پاسخگویی به نیاز‌های شرکت‌ها اشاره دارد؛ البته لازم به ذکر است که پیدا کردن یک فارسی ساز سی ار ام مایکروسافت استاندارد، که به درستی کار کرده، تداخلی در سرعت و کارایی نرم افزار ایجاد نکند و قابل بروزرسانی باشد، نیازی است که همیشه در کسب‌و‌کار های ایرانی حس شده است.

در همین راستا رهسام تک با توسعه یک فارسی ساز سی ار ام مایکروسافت حرفه ای، استاندارد، منطبق و بدون اشکال، تمامی بخش های نرم افزار را به صورت کاملا روان و خوانا ترجمه کرده و این قابلیت مهم را برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند بیشترین استفاده و بهره را از CRM مایکروسافت ببرند؛ در انتهای این مقاله به طور مفصل به ویژگی و مزیت‌های فارسی ساز رهسام تک پرداخته‌ایم.

چرا به جای انتخاب یک crm فارسی، فارسی ساز مایکروسافت crm را انتخاب کنیم؟

ممکن است برای برخی کارفرمایان که قصد بهره‌گیری از یک سی ار ام برای رشد کسب‌وکار خود دارند، این سوال پیش بیاید که چرا بجای استفاده از فارسی ساز مایکروسافت crm از یک سی ار ام داخلی استفاده نکنند. این موضوع کاملا به مزیت‌های رقابتی نرم افزار‌های مایکروسافت بر می‌گردد. شما با استفاده از فارسی ساز مایکروسافت crm می توانید از مزایایی بهره ببرید که این کمپانی در اختیار شما قرار می دهد؛ مزایایی که مایکروسافت سی ار ام برای شما به ارمغان می‌آورد شامل یکپارچه سازی و ادغام با اکوسیستم مایکروسافت، رابط کاربری آشنا، گزینه‌های انعطاف پذیر و سفارش‌سازی، مقیاس‌پذیری، عملکرد گسترده، گزارش‌دهی و تجزیه تحلیل قوی، راه حل های خاص صنعت و پیشتیبانی قدرتمند است.

این برتری‌ها، مایکروسافت CRM را به یک انتخاب قانع‌کننده برای کسب‌وکارهایی تبدیل می‌کند که به دنبال راه‌حل جامع و منعطف CRM هستند که با زیرساخت‌های فناوری موجود آنها همخوانی داشته باشد و مدیریت ارتباط با مشتری مؤثر را ممکن می‌سازد. در ادامه همه این مزایا را به صورت خلاصه شرح می دهیم.

فارسی ساز CRM داینامیک 365

ادغام با اکوسیستم مایکروسافت

یکی از مزایای عمده نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کمپانی مایکروسافت ادغام یکپارچه آن با سایر محصولات و خدمات تسهیل کننده کسب‌وکار این کمپانی است. Microsoft CRM با ابزارهایی مانند Office 365، SharePoint، Power BI و Azure هماهنگ کار می‌کند و یک محیط یکپارچه و متصل ایجاد می‌کند. این ادغام اجازه می‌دهد تا گردش کار ساده، همگام سازی داده‌ها، و همکاری افزایش یافته در بخش‌ها و فرآیندهای مختلف انجام شود. روش فارسی سازی MICROSOFT CRM صحیح، تداخلی در این هماهنگی ایجاد نمی کند.

انعطاف پذیری و سفارش سازی

یکی دیگر از دلایلی که سی ار ام فارسی شده مایکروسافت بر دیگر نرم‌افزار‌های فارسی و انگلیسی ارجحیت دارد، درجه بالای انعطاف پذیری و گزینه‌های سفارشی سازی است که ارائه می دهد؛ کسب‌وکارها می‌توانند سیستم CRM را برای رفع نیازهای خاص خود با ایجاد موجودیت‌ها، زمینه‌ها، گردش کار و قوانین تجاری سفارشی تنظیم کنند.

رابط کاربری آشنا

Microsoft  یک رابط کاربرپسند و بصری ارائه می دهد که برای کاربران آشناست، این آشنایی پروسه یادگیری را برای کارکنان کاهش می دهد، پذیرش کاربر را تسریع می کند و بهره وری کلی را افزایش می دهد؛ لازم به ذکر است روش فارسی سازی MICROSOFT CRM سهولت یادگیری و استفاده را دوچندان می کند.

مقیاس پذیری

نرم افزار مایکروسافت به گونه ای طراحی شده است که با رشد کسب‌و‌کارها تقویت شود؛ چه یک سازمان کوچک، متوسط یا در سطح سازمانی باشد، مایکروسافت CRM می تواند تقاضاها و پیچیدگی های فزاینده مدیریت مشتری را برآورده کند؛ این سیستم می‌تواند پایگاه‌های اطلاعاتی مشتریان بزرگ‌تر را مدیریت کند، تعداد کاربران بیشتری را در خود جای دهد و از گسترش عملیات فروش و بازاریابی پشتیبانی کند.

عملکرد گسترده

شما با فارسی سازی CRM مایکروسافت می‌توانید با استفاده از مجموعه‌ای جامع از ویژگی ها و عملکردها برای پرداختن به جنبه‌های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری بهره ببرید؛ این شامل ماژول‌هایی برای مدیریت فروش، اتوماسیون بازاریابی، خدمات مشتری و تجزیه و تحلیل است.

مزایای روش فارسی سازی MICROSOFT CRM

مزایای فارسی ساز مایکروسافت crm چیست؟

فارسی ساز مایکروسافت crm، علاوه بر افزایش امکان بهره‌گیری از مزیت‌های بالقوه این سیستم، مزایای متعددی را برای کاربران به وجود می‌آورد که در ادامه آنها را برای شما شرح می دهیم؛ این مزایا شامل:

دسترسی با سهولت بیشتر: روش فارسی سازی وMICROSOFT CRM و تاریخ شمسی در CRM مایکروسافت باعث می‌شود موانع زبانی از بین بروند و کاربران ایرانی بتوانند به زبان فارسی CRM را پیمایش، تعامل و درک کنند؛ این عمل پذیرش و تجربه کلی کاربر را افرایش می دهد.

ارتباطات بهبود یافته: با استفاده از زبان فارسی به عنوان زبان سیستم CRM کسب‌و‌کار‌ها می‌توانند به طور موثر‌تری همکاری کنند و ارتباطات را در تیم‌های خود تقویت کنند.

افزایش بهره وری: فارسی ساز Microsoft Dynamics CRM می‌تواند بهره‌وری را در کسب‌و‌کار‌ها بهبود بخشد، هنگامی که کارمندان بتوانند از سیستم سی ار ام به زبان مادری خود استفاده کنند، کارآمد تر بوده و می‌توانند خطاهای ناشی از سوء تفاهم زبانی را کاهش دهند و درک بهتری از داده‌ها و تعاملات مشتری داشته باشند.

مزیت رقابتی: با فارسی سازی CRM مایکروسافت کسب‌و‌کار‌ها مزیت رقابتی در بازار به دست می‌آورند؛ ارائه یک سیستم CRM که به طور خاص برای کاربران فارسی زبان طراحی شده است، تعهد به مشتریان محلی و نیازهای منحصر به فرد آنها را نشان می دهد.

مزایایی که از نظر تاریخ شمسی در CRM مایکروسافت فارسی سازی شده بدست می آورید چیست؟

شما با فارسی سازی CRM DYNAMICS 365 ، تاریخ شمسی در CRM مایکروسافت را نیز به دست می آورید که برتری و سهولت بیشتری به ارمغان می‌آورد؛ شما با فارسی سازی این سی ار ام این حق انتخاب را دارید که از زبان فارسی و تقویم شمسی Microsoft Dynamics CRM به صورت جداگانه و یا با یکدیگر استفاده نمایید و نیازی نیست که حتما برای استفاده از زبان فارسی استفاده همزمان از تقویم شمسی باشد و یا بالعکس؛ همچنین این مزایا شامل :

  • تقویم شمسی در نماها
  • تقویم شمسی در نمودار‌ها
  • تقویم شمسی در اوت لوک
  • تقویم شمسی در اکسل
  • تقویم شمسی در گردش کار‌ها
  • تقویم شمسی در یادداشت ها
  • تقویم شمسی در فیلترهای تاریخ
  • تقویم شمسی در فیلتر ماه و سال
  • استفاده از تقویم شمسی بنا بر انتخاب کاربر
  • استفاده از تقویم شمسی در فرم‌ها و کنترل انتخاب تاریخ
  • استفاده از تقویم شمسی و زبان انگلیسی به صورت همزمان

در ادامه درباره امکان فارسی سازی در قابلیت های سفارشی سازی مایکروسافت CRM رهسام تک بیشتر توضیح خواهیم داد.

ویژگی تقویم شمسی Microsoft Dynamics CRM

ویژگی های فارسی ساز CRM داینامیک 365 در رهسام تک

ویژگی های فارسی ساز CRM داینامیک 365 که رهسام تک به شما عزیزان ارائه می دهد شامل موارد زیر است:

  • استاندارد و امن: فارسی ساز سی ار ام داینامیک 365 رهسام به صورت کاملا استاندارد توسعه یافته است و در صورتی که بخواهید آن را حذف کنید هیچ گونه تاثیری در دیتا ذخیره شده در سی ار ام ندارد.
  • ترجمه حرفه ای: فارسی ساز Microsoft Dynamics CRM به شکلی حرفه‌ای و تخصصی با اصطلاحات مدیریت کسب و کار به روز ترجمه شده است.
  • فارسی سازی کامل: این فارسی ساز، تمامی محیط های نرم افزار را به شکل استاندارد ترجمه و منطبق بر تقویم فارسی می‎‌کند.
  • سفارشی سازی مستقل: همه کاربران، می توانند به طور مستقل تقویم شمسی Microsoft Dynamics CRM و فارسی ساز آن را برای دستگاه خود شخصی سازی و به شکل جداگانه تنها از تقویم شمسی، فارسی ساز و یا به شکل همزمان از هر دو امکان استفاده کنند.
  • بروزرسانی مستمر: فارسی ساز سی ار ام مایکروسافت رهسام تک، کاملا منطبق با نسخه اصلی نرم‌افزار است و در صورتی که Dynamics 365 به‌روز رسانی شود، تاثیری در عملکرد فارسی ساز ایجاد نمی‌کند.
  • عدم کاهش سرعت CRM Dynamics 365: این فارسی ساز باعث هیچگونه کاستی در سرعت و عملکرد سی ار ام نمی‌شود.
  • عدم وجود محدودیت کاربر: فارسی ساز مایکروسافت crm که رهسام تک به شما عزیزان ارائه می دهد هیچ گونه محدودیتی در تعداد کاربران و تعداد ارگان‌ها ندارد و هر تعدادی که کاربر و ارگان بر روی سرور وجود داشته باشد، می‌توانند از فارسی ساز سی ار ام استفاده کنند.
  • قابل استفاده در تمامی دستگاه‌ها: فارسی ساز و شمسی ساز نرم افزار Microsoft Dynamics CRM در نسخه موبایل، دسکتاپ و تبلت نیز قابل استفاده و کاملا منطبق بر Unified Interface (رابط کاربری یکپارچه) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *